17 Mayıs 2016 Salı

Avustralya konsolosluğu ile vize mülakatım







Heyecanlı bekleyişten sonra dün  Ankara telefon kodlu bir numara beni aradı , bir

heyecanla açtım . Telefonun diğer ucundaki kişi Avustralya konsolosluğundan aradıklarını vize

başvurum için aradıklarını belirtti. İşyerimde olduğum için rahat konuşacağım sessiz bir yere geçtim .

Rahat bir görüşme oldu olumlu geçtiğini düşünüyorum . Sordukları sorulardan bahsetmek istiyorum.

1- Kabul aldığım üniversiteyi neden seçtiğimi
2- Neden Avustralya yı seçtiğimi
3- Avustralyada akrabamın olup olmadığı
4-Yurtdışında başka nerelerde olduğum
5-Eğitimi kendim finanse edeceğim paranın kaynağı nedir diye sordu 

Bugün bir sonuç bekliyorum umarım olumlu sonuçlanır . Sonuç belli olunca yazacağım .

Herkesin Günü Aydın , Şansı bol olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder